Missie en Visie Axitour Communication Solutions

 

Missie

Samen werken aan duidelijke audio en visuele communicatie voor iedere locatie. Wij zorgen ervoor dat jouw initiatief óf event leuker, veiliger, duidelijker of gastvrijer wordt.

Samen werken

Duidelijke communicatie lijkt vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet. Voor goede en eenduidige communicatie-oplossingen heb je twee partijen nodig die samenwerken en elkaar begrijpen. Dat kan alleen als je goed naar elkaar luistert én informatie deelt. Deze werkwijze is de basis van hoe wij bij Axitour werken: Samen werken en samenwerken aan duidelijke communicatie. Hierbij willen wij niet alleen een goed aanbod doen, maar als partner ons verdiepen in de vraagstukken van onze opdrachtgevers en meedenken in het neerzetten van de beste én, indien, nodig integrale communicatie-oplossingen.

Hierbij is ons motto: Zeg wat je doet. Doe wat je zegt.

Aan duidelijk communicatie-oplossingen

Mensen communiceren steeds vaker en via diverse kanalen. Wij groeien en innoveren mee met deze nieuwe vormen van communicatie. De snelle technologische ontwikkelingen zorgen er ook voor dat onze klanten en opdrachtgevers op vernieuwende manieren willen communiceren, met de eindgebruiker. Dit vraagt van ons hierin te kunnen meedenken en adviseren door nieuwe producten en creatieve ‘communicatie’ concepten aan te bieden, die zorgen voor een optimale beleving.

Wij willen onze opdrachtgever altijd een passende oplossing bieden. Hierbij kunnen we aanspraak maken op ons snel groeiende aanbod van audio communicatiesystemen en -oplossingen. Daarnaast hebben wij door de jaren heen een specialistisch netwerk opgebouwd met partners die complementaire producten en diensten kunnen aanbieden. Op deze manier kunnen we aan ook aan de groeiende vraag naar integrale complexe communicatie-oplossingen voldoen.

Voor iedere locatie

Iedere locatie is anders en heeft andere vormen van communicatie nodig om een boodschap duidelijk over te brengen. Door nieuwe producten en creatieve ‘communicatie’ concepten te introduceren én door te ontwikkelen, brengen wij duidelijke communicatie op iedere locatie. 

Én diverse gebruikstoepassingen 

Communicatie is een primaire behoefte van mensen en binnen organisaties. Onze producten en diensten hebben uiteenlopende gebruikstoepassingen. Of het nu gaat om het faciliteren voor de communicatie van vertegenwoordigers in bedrijfshallen, stadsgidsen tijdens rondleidingen, vertalers tijdens rechtszittingen of congressen, scheidsrechters en coaches tijdens wedstrijden. Een bijzondere of niet alledaagse gebruikstoepassing; wij gaan altijd op zoek naar een passende oplossing.

Maatschappelijk verantwoord

Wij zijn maatschappelijk betrokken en ons bewust van onze plek en verantwoordelijkheid in de maatschappij. Een sprekend voorbeeld daarvan is de AXIWI Referee Academy, waarmee we jonge en talentvolle scheidsrechters kennis laten maken met het (samen)werken met communicatiesystemen. Hiermee helpen wij niet alleen de scheidsrechters zich te ontwikkelen, maar dragen we ook bij aan de ontwikkeling (van de arbitrage) van diverse sporten.

Kernwaarden

Samenwerken – Wij geloven erin dat als je samenwerkt tot betere oplossingen komt en daarmee tevreden(er) opdrachtgevers.

Ondernemend – Wij zijn ondernemend en creatief in het vinden van nieuwe oplossingen van onze klanten.

Veelzijdig – Wij zijn vele markten thuis als het gaat om het bieden van communicatie-oplossingen. Onze producten, diensten en oplossingen kennen vele en diverse gebruikstoepassingen. Voor ieder vraag of probleem hebben wij een passende oplossing.

FlexibelWij zijn flexibel in onze service. Of je nu ‘last minute’ aan de andere kant van Nederland nog een tour guide systeem nodig hebt voor een groep grote gasten of een complexe communicatie-vraag hebt, wij staan altijd klaar om mee te denken en oplossingen te vinden.

Betrokken – Wij zijn bij betrokken bij onze opdrachtgevers. Wij willen weten wat er bij hen speelt en hoe wij optimaal kunnen bijdragen aan hun succes.

Gastvrij – Wij willen mensen, die op welke manier dan ook te maken hebben met Axitour,  het gevoel geven dat zij welkom zijn.

Klant- en oplossingsgericht – We zijn als Axitour veelzijdig, maar bij uitstek oplossingsgericht. Ten alle tijden willen wij onze klanten op de lange termijn tevreden stellen door altijd een passende oplossing te bieden voor hun hun communicatie gerelateerde uitdagingen en vraagstukken.

Klantenservice

Heeft u een vraag? Wij zijn er graag voor u.

Direct een antwoord? Bel ons tussen 8:15 en 17:15 via: +31 (0)180 – 691 400.

Mobiel: 06 14 16 45 02 (buiten kantoortijden)

Mail ons: info@axitour.eu en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.

axitour-klantenservice