Rondleidingsystemen voor bedrijfsrondleidingen
Steeds vaker zetten bedrijven audio communicatiesystemen in om klanten en gasten op een gastvrije manier rond te leiden. Dit kan tijdens een fabrieksrondleiding zijn, een beursbezoek of tijdens een event. Op deze webpagina beschrijven wij de mogelijkheden voor zakelijke rondleidingen.
Gastvrije & veilige bedrijfsrondleidingen
Hostmanship en gastvrijheid zijn zaken waar steeds meer bedrijven een concrete invulling aan willen geven in de bedrijfsprocessen. Door uw gasten tijdens uw rondleiding te voorzien van een communicatiesysteem bent u ervan verzekerd dat zij alles goed horen en optimaal worden betrokken in de rondleiding. Axitour heeft diverse communicatiesystemen die uw gasten een gastvrije rondleiding zullen bezorgen.
De voordelen van Axitour
- Verkoop én verhuur
- Advies van specialisten
- Voor grote én kleine events
- Voor 14:00 besteld, morgen in huis
- Altijd bereikbaar
- Diverse en veilige betaalmogelijkheden
- De koffie staat klaar in onze showroom
- De klantenservice helpt u graag!
Steeds meer bedrijven geven bedrijfsrondleidingen. Hierbij worden de gasten nogal eens rondgeleid in een fabrieks- of productiehal. Om dit in goede en veilige banen te leiden kan een communicatiesysteem uitkomst bieden. In dit soort omgevingen wordt gewerkt en de bedrijfsprocessen kunnen veel omgevingsgeluid en mogelijke gevaren met zich meebrengen. Met een communicatiesysteem staat u in direct contact met de gasten en kunt u hen in geval van een calamiteit of een naderend gevaar tijdig informeren.
Onze communicatiesystemen
Axitour AT-500
Axitour AT-300
Axitour AXIWI AT-320
Axitour AT-900
Fabrieksrondleiding
Uw gasten op een gastvrije manier rondleiden in de fabriek? Gebruik dan een draadloos communicatiesysteem van Axitour. In de fabriekshal kan veel geluid aanwezig zijn door bijvoorbeeld machines of andere activiteiten. Dit omgevingsgeluid kan storend zijn voor de rondleiding, want diegene die de presentatie geeft is hierdoor slecht te verstaan en maakt minder goed contact met de groep.
Met een communicatiesysteem kan een vertegenwoordiger de klanten op een directe en duidelijke manier meenemen door de fabriekshal. Hij hoeft zijn stem niet meer te verheffen, kan duidelijker dan ooit zijn verhaal vertellen én klanten krijgen alle informatie mee, doordat zij de begeleider luid en duidelijk kunnen verstaan.
Communicatie tijdens events
Ook voor uw communicatie vraagstuk tijdens events bent u bij Axitour Communication Systems aan het juiste adres. Steeds vaker organiseren organisaties zelf events voor (potentiele) klanten en relaties. Tijdens deze events wordt veel informatie gedeeld en kunnen de communicatiesystemen van Axitour Communication Systems bijdragen om dit op een duidelijke manier te doen.
Beursrondleidingen & Workshops
Steeds vaker worden communicatiesystemen bedrijfsmatig ingezet op beurzen om gasten op een gastvrije manier rond te leiden. De gids staat in direct contact met de gasten en zo kan hij ze snel en gericht kennis laten maken met de beurs én andere interessante standhouders. Op die manier laat u uw gasten de beurs optimaal beleven.
Internationaal opererende bedrijven willen zich steeds vaker profileren door kennis te delen tijdens (internationale) events. Om de relaties actief te betrekken worden dan workshops gegeven. U heeft dan wel te maken met een internationale doelgroep die diverse talen spreekt. Het is dan aan te raden om vertalers in te zetten, die via een audio communicatiesysteem vertellen wat de presentator zegt of wat er wordt besproken tijdens een discussie. Op deze manier neemt u alle relaties mee in uw verhaal.
Deze bedrijven gingen u voor:
– De Nacht van Kunst & Kennis
Verkoop en verhuur communicatiesystemen
Verkoop
Verhuur
Hulp Nodig?
Neem direct contact op met onze
Klantenservice!
Tel: +31(0)180 691 400
E:mail: info@axitour.eu
Klantenservice
Heeft u een vraag? Wij zijn er graag voor u.
Direct een antwoord? Bel ons tussen 8:15 en 17:15 via: +31 (0)180 – 691 400.
Mobiel: 06 14 16 45 02 (buiten kantoortijden)
Mail ons: info@axitour.eu en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.